Wednesday, October 24, 2007

En ik lijk op...



Geen slecht gezelschap! Ik lijk dus het meest op Christopher Uckermann, Errol Flynn, Jacques Villeneuve, Ashton Kutchner en Justin Timberlake! Die eerste ken ik niet maar het blijkt een Mexicaanse zanger te zijn, die een soort van Idool gewonnen heeft? Bon, hij ziet er niet mis uit dus het kan niet anders dan dat hij op mij lijkt...of lijk ik op hem? :)

Verder waren ook nog Audrey Tautou ("Le fabuleux destin d'Amélie Poulain"!!), Anne Hathaway, Chester Bennington (zanger van Linkin Park), Ricky Ullman (Wie? Acteur blijkbaar) en Anthonie Michael Hall (ook een acteur die ik niet ken) goede matches. Allemaal mooie mensen, ik ben dus niet verbaasd. :))

En met een andere foto scoorde Chester Bennington nog hoger, samen met Halle Berry en Brad Pitt!!! Ik heb het altijd al geweten... Oh yeah, beter van mij nu niet tegen te komen want mijn ego wordt onuitstaanbaar.

(via)

1 comment:

Aertsparadijs said...

als we met je ego rekening moeten houden, kunnen we je beter nooit tegen komen ;-)