Monday, October 22, 2007

Ukkies op bezoek

Deze avond had ik afspraak met Oscar en Lewis...en ook met de respectievelijke mama's en papa's natuurlijk (mama's Sofie en Maaike en papa's Karel en Stephen). We zaten allemaal samen op kot in de memorabele Karel Van Hulthemstraat nummer 41...en nu zijn die allemaal al mama en papa. Weird...

Oscar is al een jaar oud en Lewis wordt straks vijf maanden. En de ukkies zijn geweldig. Dus had de hele bende bij mij thuis uitgenodigd om dringend eens bij te kletsen en om die twee klein mannen aan elkaar voor te stellen. Ah ja, binnen 18 jaar gaan die allebei op kot gaan - en zoals de ouders moeten samenhokken - en dan kunnen ze maar beter al vriendjes zijn! :) Vroeg begonnen is half gewonnen! :)

"Neen, Oscar, dat mag niet" en "Karel, doe dat glas weg"






Lewis op de schoot van Sofie, mama Maaike - met been in het gips - drinkt er een op :)

Lewis vond het "negertje" van Oscar heel erg lekker (Oscar zelf heeft het meer voor het Italiaantje)

Trotse ouders nemen foto's

Oscar nog even in twijfel wat ie nu precies met de gsm van Stephen gaat doen :)

Ergens was het blijkbaar ook de bedoeling dat er een wedstrijd "leukste baby" of zoiets aan te pas kwam maar daar weigerde ik uiteraard aan mee te werken want het zijn allebei schatjes! Misschien iets voor de comments? ;) (opgelet: geen prijzen te winnen :))

Btw, ik vrees dat hier een onderdeel van een papfles blijven liggen is (vermoed van Lewis)! Meteen een goede reden om mij snel als babysit te engageren zodat ik dat kan terugbrengen! ;)

2 comments:

Anonymous said...

Ook een sokje gevonden met een egeltje op? Kom je het brengen op 8 december? Kunt dan meteen babysitten!

Lewis inderdaad ook een schatje! Daaraan ziet ge: kies mooie vrienden en ge moogt babysitten op schone kindjes!

Wanneer mogen Lewis en Oscar eens een weekendje komen logeren?

XX Sofie

Anonymous said...

Ja, dat topje van de papfles is van de Lewis; mama Maaike heeft (weer) niet goed opgelet :-)
Christophe, ik had het nooit gedacht, maar ge kunt idd goed met bbs overweg! Dat belooft... Je bent alvast aanvaard als bb.sitter.
Breng je het topje naar de VVSG mee of wachten we op de volgende afspraak?

Groeten,

Stephen