Wednesday, September 5, 2007

Prijsuitreiking

Bijna twee maand na datum lukte het toch om de prijsuitreiking te houden van de wedstrijd "Mooiste zonsondergang". Zoals bekend waren de winnaars Tineke en Kimja, blijkbaar was het bijzonder moeilijk om af te spreken. Ligt ook aan mij uiteraard. :)

Maar vandaag was het dus zover. De tip gegeven op deze blog bleek iets te moeilijk ("Bekende quote van Hannibal Lecter?!"), dus heb ik hen die fles Chianti maar meteen overhandigd. :))
Wel een klein probleempje: er waren eigenlijk drie prijzen. Twee flessen Chianti en nog een andere fles wijn vergezeld van koekjes. Hoe deze te verdelen? Uiteindelijk werden de twee flessen verdeeld en bleef het koekjesgeschenk achter om bij een volgende gelegenheid samen uit te drinken. Daar hou ik jullie aan, dames!
Meteen het perfecte moment om de nieuwe wedstrijd "Mooiste zonsondergang II" te starten. Binnenkort mag ik namelijk nog eens een weekje relaxen, ditmaal in de Spaanse zon. Ook wel zin in een prachtig Spaans geschenk? Ik beloof geen wijn deze keer, het wordt grootser, beter, mooier! Deelnemen is heel gemakkelijk: stuur je mooiste zonsondergang door naar het vertrouwde yahoo-adres - indien niet bekend laat je maar een comment na - en de vox populi zal dan binnen een goede twee weken beslissen wie de mooiste zonsondergang heeft. Foto's die reeds deelnamen kunnen uiteraard niet meer ingestuurd worden, deadline is 22 september en zoals de titel het stelt dient een zonsondergang zichtbaar op de foto te zijn. Veel succes!

4 comments:

Anonymous said...

Ik doe graag mee!

Anonymous said...

Euh, ik denk dat we gezamenlijk het antwoord gevonden hadden... Maar ik wil bij deze nog eens iedereen bedanken die voor mij gestemd heeft :-) Ik doe zeker nog eens mee en ik raad het iedereen aan!

Anonymous said...

Dames en heren, appels en peren, boeren en boerinnen, het flesje wijn is binnen. Een superformidastisch kado, een grandioos weerzien en een absolute aanrader voor allen! Zoen. Tineke

Anonymous said...

Hmm weekje Spanje! Valencia, Barcelona, Madrid, Granada, Manacor,...???