Monday, October 22, 2007

QT's op het veld

Zaterdagavond in de Irish Pub in Gent gekeken naar de finale van het WK Rugby. Neen, het is niet zo dat ik daar absoluut wild van ben - sport in het algemeen niet eigenlijk - maar rugby vind ik eigenlijk nog wel leuk. En vooral de sfeer in de pub was geweldig!

Heb me laten vertellen dat deze finale eigenlijk vrij saai was. De ene 'try' - vraag me niet wat het is - die afgekeurd werd leek wel heel wat. Jammer genoeg supporterde ik voor Engeland en de winnaars zijn zoals bekend Zuid-Afrika. Maar goed, er was genoeg te zien. :))

Blijkbaar supporter ik de laatste tijd wel vaker voor de verkeerde... Zaterdag compleet gewonnen voor de Britten, en zondag eigenlijk ook. F1, Lewis Hamilton en McLaren-Mercedes op weg naar de wereldtitel. Maar toen ging het mis... Wacht maar tot volgend jaar, dan is die titel zeker binnen!

No comments: