Saturday, January 10, 2009

Merry Christmas from Namibia

Een bericht dat ik eigenlijk al lang moet posten maar het bleef nog een beetje in mijn mailbox plakken vooraleer ik het met de wereld wou delen. Eerst even voor mezelf houden...maar het is te mooi om daar te blijven zitten (en vooral: op die manier gaat het ooit verloren, de blog kan het voor mij gemakkelijker bijhouden :)).

November 2007 was ik samen met het bestuur van Harelbeke op identificatiemissie in het Noorden van Namibië. Het startschot voor de samenwerking tussen Harelbeke en Eenhana was gegeven en ondertussen loopt dat als een trein. Zo bezochten twee delegaties uit Namibië reeds Harelbeke, en eind 2008 was het tijd voor opnieuw een bezoek vanuit Harelbeke aan Eenhana.

Daar werd vaak ook aan mij gedacht, tussen alle besprekingen door. Was op zich wel fijn. Bij terugkeer mocht ik echter een "videoboodschap" ontvangen, die jullie hieronder kunnen terugvinden. De 'Edimba Girls' hadden een fijne kerstboodschap opgenomen. :) Merci aan Yves en Karolien om dit aan mij te bezorgen!

No comments: