Sunday, December 2, 2007

Me very popular in Namibia

Hoe verbazend dit ook mag klinken, maar ik viel bijzonder in de smaak bij de jonge dames. Dit kan ook komen vanwege het feit dat ik de enige man onder de veertig was natuurlijk...maar dat wil een mens toch niet geloven. :)

Op zaterdag werden we twee maal getrakteerd op een optreden van een 'cultural group'...die meiden kunnen er wat van! Met hen ging ik heel graag op de foto... (ik duim alvast tussen 6 en 11 december want dan doen ze mee aan een nationale wedstrijd voor dit soort groepen!)

Zie mij stralen! :)

Maar ook de meisjes van Edimba Lodge, waar we verbleven, wilden de laatste dag heel graag met mij op de foto...en blijkbaar was er ook eentje dat heel specifiek met mij alleen op de foto wou. Och, wie ben ik om dat te weigeren? ;)

3 comments:

Miss Fabulous said...

hehe, je weet toch dat die in jou gewoon een visa zien? :)

Kimja said...

sebiet stapt den christophe toch nog over op de vrouwen :p
Wa was uw definitie van een vrouwelijk geslachtsdeel weeral? :)

Anonymous said...

Ja Christophe, da zou k ook wel es willen weten eigenlijk ;-)