Monday, January 5, 2009

Courier Challenge

Europees Parlementslid Saïd El Khadraoui lanceerde eind november de Courier Challenge: 4 koppels krijgen de kans om de stedelijke mobiliteit in 4 Europese steden te onderzoeken. Zullen van dichtbij bekeken worden: Tallinn, Stockholm, Londen en Barcelona.

Op facebook was ik al langer lid van de groep die dit initiatief aankondigde maar er zelf aan meedoen werd pas een realiteit nadat ik mijn sister-in-crime bereid had gevonden. Dus werd Tineke midden in 'haren blok' gestoord om het nodige beeldmateriaal te verzamelen van onszelve en de reden waarom wij uitgestuurd moeten worden als 'couriers'. Bij voorkeur Tallinn :) want Tineke wil het probleem van de nachtvluchten oplossen (de luchthaven ligt naar het schijnt op wandelafstand van de stad) en ik wil weten hoe ze dat nu doen met kaartjes via de identiteitskaart. Maar uiteraard zijn Londen, Barcelona en Stockholm ook super. :)

Bij deze het motivatiefilmpje waarom wij moeten uitgestuurd worden:

Met dank aan Stephen voor de schitterende montage :)

2 comments:

Anonymous said...

ah, ik krijg een credit en zo :p plezant ;)
Ik duim voor jullie!!!

Anonymous said...

Met geluid is het inderdsaad véél beter ! ;-) go-go-go !