Tuesday, January 6, 2009

Treinenbermudadriehoek

Vandaag heb ik geheel exclusief een nieuw woord uitgevonden: treinenbermudadriehoek. Vandaag verdwenen treinen namelijk even snel als vliegtuigen en boten in de bekende Bermudadriehoek.

Wat mij betreft bevindt de treinenbermudadriehoek zich tussen Brussel-Zuid en Brussel-Noord. Vermoedelijk ligt het aan de tunnel die de treinen in moeten om Brussel-Centraal te bereiken.
Bref, beetje gefrustreerd vandaag want het was de bedoeling dat ik naar Genk zou sporen in de namiddag (vertrek om 13u18) maar dat is dus niet gelukt omdat net vóór 13u00 de bovenleiding in Leuven er af gereden werd. Een half uur staan wachten, dan toch nog de trein van 13u18 met vertraging aangekondigd zien, lopen naar het perron, om daar te merken dat de trein gewoon van de borden verdwijnt terwijl je er staat op te kijken. :) Dus volgens mij is die ergens in de grond gezakt of zo. :) Dan maar terug naar kantoor...ook goed. :)

Anders stoor ik me vaak aan mensen die klagen en zagen over de NMBS (heb je al ooit iemand horen zeggen dat er een trein op tijd is?), maar vandaag hebben ze toch eens gelijk. Ga uw gang! :)

1 comment:

Anonymous said...

Je gelooft het nooit maar mijn stokoude locomotief was deze ochtend eens op tijd. Hoe harder het vriest, hoe stipter... dacht ik tot deze avond.

Jouw geniaal concept van treinbermudadriehoek werd ook dan bewaarheid helaas...