Wednesday, February 11, 2009

Loft!

Op zondagavond oorspronkelijk afgesproken met Lieve om dan - eindelijk! - naar "Loft" te gaan zien, maar met Lyon nog in de benen was dat geen goed plan. Gewoon een dagje uitgesteld en dan maar op maandag gaan zien. Twee maandagen op rij dus naar de film. :)

Blij dat ik deze hype van het jaar gezien heb. Een mens zou zowaar beginnen geloven dat de 'Vlaamsche film' aan een remonte bezig is. Maar wat mij betreft is het toch een hype...een goede, maar ook niet meer dan dat. Dat zeg ik natuurlijk omdat ik de laatste Vlaming ben die hem gaat zien ;)
Sterk verhaal wel met ongelooflijk wat twists and turns - neen, ik ga hier niet alles vertellen want misschien zijn er nog mensen die hem nog niet gezien hebben - en nog niet echt gezien in de Vlaamse filmwereld. Maar even terugdenkend aan de Ocean's 11/12/13 weet je dat het niet helemaal nieuw is. Bart De Pauw, bedenker van het plot, heeft overigens vreemde gedachten...ik ben in zekere zin blij voor dienen mens dat hij zich zo kan uitleven want anders was het iets voor de psychiatrische afdeling geweest. :) Je moet het maar bedenken: vijf vrienden hebben samen een loft waar ze ongestoord hun avontuurtjes kunnen meenemen. Ik zou zelfs zo ver niet gaan...en dat wil ook al iets zeggen. :)

Sterk! 3,5 sterren op 5! Al was het maar voor Matthias Schoenaerts... ;)

3 comments:

Koen said...

Matthias Schoenaerts.... remember linkeroever!

Christophe Ramont said...

*zucht*

Anonymous said...

kan er nog een maandag bij voor te cinema'en?