Sunday, February 1, 2009

Taba

Welgeteld veertien dagen scheiden mij van een strandvakantie in het Egyptische Taba (stad naast de grens met Israël, aka 'bommenland'). Jaja, u leest het goed...het jaar is nog niet goed begonnen en ik heb al nood aan vakantie. :)

Normaal gezien was ik deze week al weg voor de Courier Challenge, maar dat ging niet door. Dus besloot ik maar twee weken later een weekje te nemen...kwestie van dat voorjaar niet te druk te maken (het najaar zal dat sowieso al zijn, maar daarover later meer). Dat moet je natuurlijk niet tegen Magteld zeggen ;) die plotsklaps een promotie in de zon vond waar ik geen neen kon tegen zeggen. :)
Maandag 16 februari vertrekken we, op vrijdagavond 20 februari zijn we al terug. Verblijven doen we in het 'Taba Heights Marriot Beach Resort' en believe me als ik zeg dat de bar en het zwembad onze voornaamste trekpleisters zullen zijn. Nu maar duimen dat die zon schijnt en dat het buurland niet al te wild doet na de verkiezingen...

Met een vakantie in het vooruitzicht dus ook een nieuwe blogwedstrijd! Voor wie een schitterend Egyptisch pakket wil: meedoen is de boodschap! Stuur jullie mooiste "winterfoto" (vrij te interpreteren) naar het alomgekende yahoo-adres en wie weet win je wel een 'goody bag' uit het Midden-Oosten (ik beloof het, geen bommen en granaten). Dat doet er mij aan herinneren dat de vorige winnaars nog steeds hun pakket niet ontvangen hebben...zusjes, moeten we dringend werk van maken!

Ondertussen een nieuwe enquête (hier rechts): wat denkt u van de winterprik? Vorige 'poll' was overigens vrij populair...al had het naar mijn bescheiden mening niet het gewenste resultaat ;).
58% van de respondenten ziet sp.a bij de komende verkiezingen niet meer dan 16,20% halen, 42% gelooft dat sp.a zal verbazen in juni. Ha, we zullen in juni zien wie gelijk gekregen heeft!

No comments: