Tuesday, February 10, 2009

Druk

In plaats van een bijdrage op dagelijkse basis...wordt deze blog langzaam maar zeker het instrument van de wekelijkse bijdrage. :( Het maakt duidelijk dat ik het weer eens druk druk druk heb in mijn leven. Werk en sociaal, het blijft allemaal moeilijk te combineren. :)

Het is dus niet zo dat er niets te melden zou zijn... Sinds vorige week maandag zijn er heel veel dingen gebeurd! Hopelijk kan ik daar deze week nog allemaal iets over zeggen zodat er hier tenminste nog iets te lezen valt. :)

Ondertussen kan iedereen zich bezig houden met de nieuwe enquête: vier jij Valentijn? De vorige over de winterprik werd afgesloten met 36% dat de winterprik geweldig vond, 9% die zich afvroeg waar de winterprik precies was en 64% die al helemaal uitkijkt naar de zomer! Ik sluit me graag aan bij die laatste... :)

No comments: