Tuesday, September 28, 2010

Vluchten

"Kan niet meer" zou ik zo beginnen denken! Word ik dit jaar toch wel zwaar gesaboteerd in mijn vluchten. Dit voorjaar bij terugkeer uit Honduras en vertrek richting Benin veel spannende momenten door een IJslandse vulkaan, nu beslist Belgocontrol een kleine staking in het leven te roepen op het moment dat ik vertrekkensklaar ben voor Zuid-Afrika.

Dus daar begint de zoektocht naar alternatieven...al moet ik toegeven dat de stress deze keer niet mijn part is. Ik zit hier maar te wachten op bericht van mijn collega Bert die in rechtstreeks contact staat met Connections die op hun beurt weer in contact staan met...euhm...Eurostar en alle andere alternatieven? :) Het laatste bericht: via de Eurostar tot in Londen om daar onze aansluiting toch nog te pakken te krijgen. Het wordt weer eens spannend.

Als jullie hier niets meer lezen, dan toch nog vertrokken...en dan is het tot binnenkort :)

1 comment:

Ka said...

tot binnenkort ;)