Tuesday, September 14, 2010

Lachende kindjes

Chronologisch is deze blog al lang niet meer maar ik kan geen blogbijdrages zitten schrijven en absoluut geen melding maken van mijn lachend petekind. Anders krijg ik nog commentaar :p

Eerst toch nog even melden dat ik met 'la mama' - vanaf volgend jaar aan te spreken als mevrouw de voorzitster van de ouderraad! - onze geliefde stek ging opzoeken vorige week vrijdag. Eigenlijk was Fie beetje ziekjes maar in de late namiddag kreeg ik toch het bericht 'Vamos a la Godotjaaa oh ohohoh oooh'. Godot hebben we niet gehaald voor een aperitief maar we hebben het ruimschoots gecompenseerd achteraf.

Gisteren afspraak ten huize De Corte-Matthys alwaar ik op de drie geweldige schatten mocht passen terwijl mama en papa op oudercontact waren. Marie en Warre maar eventjes kunnen bewonderen (gelukkig beeldmateriaal!), Oscar mocht nog een beetje langer opblijven om samen met N/P Stof nog wat tv te kijken (ok, de afspraak was dat hij dan geen verhaaltje kreeg bij het slapengaan maar N/P Stof heeft dat toch gedaan...N/P's zijn er namelijk om tof te zijn en de regels van de ouders niet altijd te volgen :p). En voor de rest van de avond zijn die alle drie nog heel braaf geweest! Geniet mee van de smakelijke lach van de tweeling...

No comments: