Thursday, September 16, 2010

Kostuum

De voorbereidingen voor het huwelijk van Gert en Sara lopen gesmeerd...of daar gaan de getuigen - Sofie en ik - dan toch van uit. :) Opdat ik een beetje in het gezelschap zou passen veertien dagen geleden afspraak om mijn kostuum te gaan passen! Geen foto's van, dat wordt dus wachten tot eind november om dat te kunnen keuren.

Deze keer ging het richting Lennik, daar komt het kostuum helemaal vandaan. Ziet er mij daar gezellig uit. :) Niet al te lang blijven rondhangen en uiteindelijk terechtgekomen in de Vondel (Haaltert) waar we vroeger ook al eens gaan eten waren. Waarschijnlijk het laatste terras van het jaar (in Vlaanderen dan toch :p) en hoogstwaarschijnlijk ook mijn laatste portie ijs met aardbeien.

Ondertussen zijn we natuurlijk hevig fan van "zo zijn we getrouwd" op VT4...niet alleen om te lachen, gieren, brullen maar ook bijzonder leerrijk in de voorbereiding van een huwelijk.

No comments: