Tuesday, September 28, 2010

Fotowedstrijd "Zonsondergang V"!

Iedereen denkt natuurlijk dat ik de lancering van de fotowedstrijd volledig vergeten ben. Niets is minder waar...had het concept dinsdag al klaargezet maar niet meer de tijd gevonden om het wat te introduceren (valies maken en in alle haast moeten vertrekken, u kent dat). Sindsdien niet echt tijd gevonden om het allemaal online te plaatsen maar hier is ie dan: de fotowedstrijd "Zonsondergang V" die zal lopen tot en met zaterdag 13 november! Ja, dat is lang! Maar dat is ook de dag dat ik maar terug ben van mijn gecombineerde reizen Zuid-Afrika, Kenia en Ethiopië. Stemmen kan alleen in de bevraging rechts (onder de diavoorstelling - de vorige bevraging (nog over de Wachtnacht!) werd afgesloten met 33% die er zeker bij zou zijn op de Wachtnacht, 16% dat helaas andere verplichtingen had en 50% (awoert) die de armoede in de wereld niet belangrijk vindt...hoe is dat mogelijk, ik zal dringend mijn lezers nog wat moeten sensibiliseren!!!).

Enkele opmerkelijke vaststellingen: 2 van de vijf inzendingen komt uit Jordanië! Als dat geen tip is voor liefhebbers van zonsondergangen dan weet ik het ook niet meer. En tweede vaststelling: drie van de deelnemers bevindt zich in het buitenland. Als dus een beetje juist gestemd wordt dan zie ik mij verplicht om begin 2011 ergens heen te reizen om een cadeau af te geven... ;)

Nathalie - Israël
Kimja - Quito
Kim - Jordanië
Fiel - Jordanië
Edwin - Botswana
Eerlijk gezegd...ik zou niet weten op wie ik zou moeten stemmen want vind het stuk voor stuk pareltjes. Succes aan alle deelnemers!

No comments: