Saturday, October 10, 2009

Ziekjes

Het is natuurlijk de periode van het jaar...iedereen loopt wat ziek rond, van snotvallingen tot griepaanvallen. Die Mexicaanse griep, dat blijkt nogal mee te vallen. Het is ook die Zuiderse variant niet die ik heb, maar echt 100% ben ik toch niet vandaag.

Dat begon gisteren al. 's Avonds nochtans op het gemak thuis in de zetel maar zo doodmoe. Vandaag had ik het helemaal zitten. Gevolg: besloten om toch maar niet naar het verjaardagsfeestje van Oscar te gaan (we willen die lieverdjes daar niet allemaal besmetten) en deze avond ook niet naar het verjaardagsfeest van Charlotte. Heb mij gelukkig wel nog naar de kapper kunnen slepen want dat was heel dringend nodig!

Wat doet een mens dan? Eindelijk eens bijlezen op de verschillende blogs, wat bezig zijn met facebook (al lijkt de laatste trend echt wel "stap eens uit facebook" te zijn!), merken dat mijn foto's opladen op picasaweb niet meer lukt (waardoor jullie op de foto's van Madeira en de trouw moeten blijven kijken), nieuwe blogs ontdekken en wat werken. Jaja, met een vorming komende dinsdag en mijn vertrek richting Wales/Stockholm volgende week vrijdag is er nog heel wat te doen... Morgen filmfestival!

No comments: