Monday, October 5, 2009

Tweede MIMO-trouw

Een goed jaar na de eerste MIMO-trouw, dit jaar de tweede MIMO-trouw! En deze keer van twee echte MIMO-members :p want zowel Fré als Griet volgden de 'master na master in overheidsmanagement'.

Nog maar net bekomen van mijn uitstapje naar A'dam (toegegeven, heb uitgeslapen op zaterdag) was ik helemaal klaar om de receptie te gaan bijwonen. Heel dik in orde daar in Salons 't Groenhof! Griet en Fré straalden gewoon en het was een hele eer om er bij te mogen zijn. Met dank aan An voor de lift (en Sara om de gps af te lezen - achteraf toonden Michael, Karoline en Ruben ons eigenlijk hoe we er wel gemakkelijk zouden geraakt zijn)!

's Avonds had ik eigenlijk in Aarschot moeten zitten voor een soort van pre-verjaardagsfeest van Griet maar ik was enkel nog goed om in mijn zetel te liggen en te kijken naar...jaja..."K2 zoekt K3". U mag mij nu vierkant uitlachen.
Ondertussen zit ik wel met de miserie van met die "Mama Se" in mijn hoofd te zitten! (en als u het echt wil weten: ik was voor die andere Hollandse!)




Er werd mij overigens - dank u, David - via facebook op gewezen dat hier plagiaat in het spel is... Heb ook twee keer moeten luisteren maar er is duidelijk geript uit:

1 comment:

Anonymous said...

ah merci ! Ik wist dat die begin tune me aan iets deed denken, maar kon het niet plaatsen...dat was the dus inderdaad !