Monday, December 1, 2008

Peter!

Het mag nu eigenlijk wel gemeld worden: Peter is geen naam van iemand die ik leerde kennen, wel de titel die mij te beurt zal vallen in de maand april! Wat een eer!

Velen herinneren zich nog onderstaande foto die meedeed aan de fotowedstrijd "Mooiste 'people'-foto". Toen nog met de omschrijving AMIS (Anonieme Moeder in spe) maar vandaag mag het geweten zijn: de 'mother to be' is Sofie en de APIS is natuurlijk Karel. Jammer genoeg wonnen ze de wedstrijd niet, maar het weerhield hen er toch niet van mij te vragen als peter voor één van de baby's in de bolle buik (het spreekt voor zich dat de linkse aan mij toebedeeld wordt, waarvoor dank ;)).

Uiteraard kon ik dit niet weigeren...al had ik wel twijfels geuit bij een mogelijk 'peterschap'. Eigenlijk ben ik veel liever suikernonkel bedacht ik altijd, en peter worden zou misschien betekenen dat ik die kleine pruts liever zou zien dan Oscar...en dat kan toch niet! Maar laat ons eerlijk wezen: ik ga die drie schatten allemaal even graag zien! (maar de mijne toch het liefst :))

Hihi, feels like being a part of the family now...

4 comments:

Anonymous said...

Yoehaaaa....
Gefeliciteerd!

Unknown said...
This comment has been removed by the author.
Unknown said...

Dikke proficiat he stofje!

Christophe Ramont said...

Dank je wel, lieverds!