Monday, February 15, 2010

Toby, toby!

Na Obama op LinkedIn, nu Toby op facebook! :) Sorry, ik moet eigenlijk Louis Talpe zeggen natuurlijk...al vrees ik dat mensen hem nog heel lang Toby zullen noemen. Voor wie echt niet mee is: Louis Talpe speelt agent Toby in Mega-Mindy.

Blijkt die mee te doen aan "Sterren op de dansvloer", en daar doet nog iemand aan mee waarmee ik 'vriendjes' ben op facebook: Wouter Van Bellingen. Al heb ik - jawel - echt wel al gesproken met Wouter (hij is voormalig Noord-Zuidambtenaar in Sint-Niklaas en nu schepen van ontwikkelingssamenwerking, een mens komt daar dan al eens mee in aanraking).
Allemaal criteria die ik voor Toby - sorry, Louis - niet van toepassing vond. :) Dus maar meteen een 'friend request' in zijn box! Verrassend om te merken overigens dat die maar een paar maand ouder is dan mij... Weet nu wel nog niet voor wie ik ga supporteren bij "Sterren op de dansvloer" (als ik er al zou naar kijken)... ;)

Voor wie nog altijd niet weet wie Toby is: het liedje dat al een hele dag in mijn hoofd zit! Stomme Mega-Mindy!




Nieuw toegevoegd overigens: de 'Share/Save'-knop...kwestie van de interactie met facebook te kunnen garanderen. :)

No comments: