Monday, February 8, 2010

Super Bowl Movie Ads

De Super Bowl...meer Amerikaans dan dit wordt het niet! Als Europeaan zit je daar toch een beetje verdwaasd naar te kijken. Niet dat ik gekeken heb (ben je gek?), maar ik weet wel dat New Orleans gewonnen heeft. :) Voor allerlei heldendaden en verslagen van compleet onbegrijpbare tactieken (of weet u wat de titel "Saint's onside decision 'terrified' rookie kicker" betekent?)...check the internet.

Belangrijker: dit is het moment dat de 'US of A' aan het scherm gekluisterd zit. Als je iets verkocht wil krijgen: dit is het moment! En dus waren er een pak trailers van komende 'blockbusters' te zien...
Wil ik zien: "Robin Hood" en "Shutter Island"
Moet ik zien: "Prince of Persia", "Alice in Wonderland"! en "The last airbender"!
Het is maar dat u het weet... :)

2 comments:

tineke said...

u = Tineke, zeker? (nochtans, mocht ik niet kiezen? :-))

Christophe Ramont said...

Natuurlijk mag jij kiezen...jij mag toch altijd kiezen? :)