Sunday, February 28, 2010

Bert schreef een boek!

De week voorafgaand de krokusvakantie was drukjes, en de hoop was levendig dat ik een heel pak werk zou kunnen inhalen in die week 'vakantie' dat ik rustig (bijna) alleen op kantoor zat. Niets is minder waar natuurlijk, aangezien ik het die week zelf rustig aangedaan heb. :)

Natuurlijk was het ook druk omdat mijn dierbare collega Bert er niet was :), die was namelijk met Herent mee op werkbezoek in Guatemala. Bij terugkeer veel indrukken en werkmateriaal mee, maar ook een boek! De snoodaard blijkt namelijk al een tijd auteur te zijn van een prachtig fotoboek... Het wordt omschreven als een "150 pagina's tellend fotoboek dat een beeldende visie geeft op de identiteit van het Achí volk uit Rabinal in Guatemala". En de collega's kregen nu ook een exemplaar :) al begrijp ik er nougabollen van omdat het in Achí geschreven is. Dank daarvoor, Bert... (maar de foto's zijn wel mooi :))

Ondertussen is Bert terug - net als alle andere collega's - en kan er sinds deze week weer helemaal tegenaan gevlogen worden. Het hels voorjaar wacht namelijk niet! Laat onderstaand filmpje u dan ook niet misleiden: er wordt hard gewerkt. :) Bewijs: Betty die op de achtergrond overstoorbaar verderwerkt en doet alsof er niets aan de hand is...

No comments: