Sunday, February 28, 2010

Winter/Valentijnsdepressie

Ondertussen moet iedereen hier al twee weken kijken op Toby Toby...de blogaanvullingen kwamen er maar niet van de afgelopen weken. Het einde van de winter, een tekort aan energie, een teveel aan werk. :) Dat zullen zowat de voornaamste redenen zijn.

En uiteraard een Valentijnsdepressie. Toen ik de week voorafgaand aan het 'grote feest der liefde' in de Metro-krant las dat single mannen meer last hebben van het Valentijnsfeest dan single vrouwen, besloot ik er mij volledig in te smijten. Ja, nog steeds single ;) en dus moest ik niet weten van al die koppels. Gelukkig had ik tijdens het Valentijnsweekend voldoende afleiding.

Op zaterdagavond hadden we met de hele bende afgesproken om de verjaardag van Magteld te vieren. Turks in de Sleepstraat, meer moet dat niet zijn! Gezellige avond en niet te laat het bed in, tot grote frustratie van Wouter die nog wou uitgaan. :) (op de foto vlnr: Charlotte, Wouter en Christof)
Valentijn zelf vierde ik in het bijzijn van Sofie, Sara en Gert. Die laatste twee staan weliswaar op trouwen - en zouden bijgevolg absoluut niet op het lijstje 'people to meet on Valentine' staan ;) - maar gelukkig was er nog Sofie die mij kon troosten. :p Hier geen foto's van, was nochtans lekker bij de Egyptenaar in Haaltert. Overigens, ik deed er alles aan om carnaval te ontwijken maar door de afspraak in Haaltert moest ik de trein via Aalst wel nemen: vanuit de trein de stoet zien, dat was net genoeg plezier voor mij.

No comments: