Sunday, February 14, 2010

VVSG new style

Sinds vorige vrijdag is het zo ver, en morgen is het eigenlijk helemaal officieel: mijn werkgever heeft een nieuwe huisstijl. Ben er wel blij mee, het vorige logo was een beetje versleten. :) Maar moet er tegelijkertijd toch nog een beetje aan wennen.

Gelukkig heb ik deze week de tijd om er aan te wennen want dat was de afgelopen week niet het geval. Beetje te veel van het goede: met een teamvergadering, een dagje vergaderen in Hasselt, twee avondpresentaties in Aalst, een vorming op donderdag,... Iets te veel uren geklopt. Waardoor ik nu op een maximum van mogelijk registreerbare uren zit...

Extra leuk aan de nieuwe stijl: de banner op de hoofdpagina wordt ingenomen door mijn collega Bert. Bij deze is het bewezen: Team Internationaal is het belangrijkste team van de Vereniging van Vlaamse Steden en Gemeenten. :p

Het gevolg van de vele uren laat zich overigens raden: dit weekend helemaal niet de volle 100%... Veel zal ook wel te maken hebben met het einde van de winter zeker? Op dit moment eigenlijk niet klaar om morgen weer aan de slag te gaan, maar het zal moeten. :)

Meteen kleef ik er de bevraging van de week aan vast: welk woord vind jij passend bij de nieuwe huisstijl? De vorige bevraging - welke film krijgt de Oscar voor beste film? - gaf twee titels op de eerste plaats: "Up" en "Avatar"(elk 40%), 20% ging voor "Inglorious Bastards". We zien wie gelijk had op 7 maart!

No comments: