Thursday, November 27, 2008

Terugkomdag Nquthu

Geen berichten op de blog betekende niet dat er niets te beleven viel, dit is de eerste blogbijdrage in een rij van vier over de afgelopen week...

Vorige week woensdag, ondertussen al meer dan een week geleden!, had ik namelijk afspraak met de Nquthu-crew. De delegatie van Bornem waar ik samen mee naar Zuid-Afrika trok moest elkaar nu toch al meer dan een halve maand missen, dus was het dringend tijd om nog eens af te spreken. :) We doopten het de "terugkomdag Nquthu" alhoewel het jammer genoeg maar om een avond ging. De planning voor die dag was al uitvoerig besproken in Zuid-Afrika: doorheen de gesprekken daar deed Carolien ons watertandend uitkijken naar geflambeerde scampi's (in de Ricard!) en werd het duidelijk dat een grote meerderheid van de groep een absolute fan was van 'Dirty Dancing' (ik pleit schuldig, maar dat stond hier al eens). Meteen goed voor een avondvullend programma! De scampi's smaakten heerlijk en Daan vond 'Dirty Dancing' "niet zo slecht" (wat uiteraard reactie van de rest uitlokte), een heel geslaagde avond!

Ik betrap er mij overigens op dat op de blog nooit een verslag van Zuid-Afrika verscheen...alweer een waarlijke schande. Laat het duidelijk zijn dat het een hectisch najaar geweest is. Voor de foto's kunnen jullie nog steeds terecht op deze link...bespaart me verder de moeite van het neerschrijven hoe goed het daar wel was want "beelden zeggen zoveel meer dan woorden" (ziezo, daar hebben we ons ook weer goed vanaf gemaakt :)).

No comments: