Thursday, November 27, 2008

Druk druk druk

Ja, ik weet het, ik gebruik maar al te graag "druk druk druk" en ik doe het mezelf eigenlijk ook altijd aan...maar geef toe, het is leuker druk druk druk dan saai saai saai. :) En het najaar was (is?) ook echt hectisch...

Na terugkeer uit NY en twee volle dagen slapen zou je kunnen denken dat het wel allemaal weer beter gaat. Not, zo blijkt. Na de EDD in Straatsburg werd het duidelijk tijd voor nog een kleine pauze...die professioneel de afgelopen twee dagen ingelast werd...waarbij ik weer twee dagen in mijn bed gelegen heb. Verdorie, en ik had zoveel te doen! Och ja... Ondertussen wel weer een beetje bij positieven, denk ik...

De twee dagen rust werden overigens ingezet met een etentje in de Aperto Chiuso in de Sleepstraat met de Zuid-Afrikaanse delegatie die dezer dagen Gent bezoekt (uit partnerstad Mangaung). Heel gezellige bende die ondanks een druk programma - iedereen heeft het druk! - toch de nodige energie vond om een gezellige babbel te doen. En zo blijven we bezig... :)

1 comment:

Aertsparadijs said...

het slechte nieuws: in dit al behoorlijk hectische najaar, staat je nog een tripje naar het buitenland te wachten, zucht!
het goede nieuws: je kan je volledig aanpassen aan het tempo van een zwangere vrouw ;-)