Tuesday, November 4, 2008

NY

NY is cool! Dat is zeker. :) Sinds zaterdagnamiddag hier en nu reeds onder de indruk.

Het was mij reeds verteld dat NY een speciale ervaring is, maar je moet het toch zelf meemaken om het helemaal te geloven. Dit is de eerste plek ter wereld waar je de multiculti gewoon voelt, ruikt, smaakt, ziet,... Niet te geloven hoeveel nationaliteiten je hier door elkaar ziet lopen. Geen wonder dat de VN hier haar hoofdkwartier heeft bedenk ik nu.
NY is ook een geweldig drukke stad, maar het voelt helemaal niet chaotisch aan. I just fit in :) en dus wordt dit samen met Parijs mijn favoriete stad. Ja, ik zou me hier wel zien werken, wonen, leven,... Alleen het gebrek aan ruimte is een minpuntje. We zitten op appartement met vijf en dat is toch wel een beetje krapjes...gelukkig moeten we daar niet hele dagen zitten natuurlijk.

Vandaag is het election day! De presidentsverkiezingen komen tot een einde. Het is hier natuurlijk allemaal election wat de klok slaat...en in NY betekent dat voornamelijk Obama. Zelf heb ik mijn badge al gekocht waar ik trots mee rondloop en Amerikanen zijn niet te beroerd om daar commentaar op te geven (tot nu toe gelukkig allemaal positief :)). Vanavond gaan we feesten uiteraard en vanaf middernacht hopen we nog binnen te geraken op de live-show van VTM die uitgezonden wordt vanuit NY. Morgenochtend allemaal kijken met andere woorden! Dan is het voor jullie al 6u in de morgen, voor ons is het een stuk in de nacht...

Victory for Obama! Let's go for that change!

1 comment:

Anonymous said...

ah, ik zat al ongeduldig te wachten op nieuws. Cool!