Saturday, November 15, 2008

Always better

Ja, ik geef het toe...ik ben een fan van de melige Boyzone-muziek...ik zal maar meteen toegeven dat ik hier een CD van hen liggen heb. :) En sinds deze week is hun nieuwe single uit: "Better".

Melig as ever...maar met een 'spécialleken'... Boyzone is bij deze namelijk de eerste boysband die een homokoppel opvoert in de clip. En terecht...Stephen Gately kwam in 1999 al uit de kast (was dat vóór of na die broekies van Get Ready?) en het zou in de setting van deze clip een beetje fout geweest zijn moest ie daar met een vrouw gestaan hebben. En toch...het is een hele straffe prestatie en ik vind het gewoon heel erg mooi. Ah ja, en het liedje is ook mooi. :)



Op deze tonen helemaal klaar om richting Straatsburg te vertrekken voor de European Development Days...hopelijk met een rechtstreekse verslaggeving van daar uit (al zou ik er niet op rekenen want voor het werk dus eigenlijk niet veel tijd)!

2 comments:

Anonymous said...

wow, was die groep al totaal vergeten, maar krijg nu wel heimwee naar die melige tiener periode van toen :-) en ik vond dien stephen toch wel den knapsten, die theorie dat de knapste mannen homo zijn klopt zeker? :p

Christophe Ramont said...

Goh, het is een cliché maar soms kloppen die wel natuurlijk :) (je geeft me de pap in de mond! :)) en in dit geval is het helemaal waar!