Saturday, November 1, 2008

Afscheid Bart

Afgelopen woensdag was het zover: de laatste dag werken voor mijn fijne collega Bart. Hij verlaat het team Internationaal van VVSG voor de Belgische Technische Coöperatie ofte BTC. Het blijft wel allemaal rond dezelfde thematiek draaien: decentralisatie. Dus we zullen elkaar nog veel tegen het lijf lopen...

Maar toch...een fijne collega zien vertrekken is nooit leuk. Of je elkaar nu nog veel gaat zien of niet. We zullen hem dus zeker missen. Hem laten gaan zonder een spetterend feestje? Dat kon natuurlijk niet. Het begon al net na de middag met een laatste overleg binnen het team, in de late namiddag voor alle VVSG-collega's een drankje in de eetzaal beneden en de avond werd opgeluisterd door een bezoek met collega's en ex-collega's in Café Central.

Wegens het ontbreken van een fotowedstrijd en uit vrees dat jullie het anders zouden verleren: stemmen kan opnieuw nu ik er nog eens een week tussenuit ben op onderstaande foto's! Welke foto is de mooiste/leukste Bart/Christophe-foto?! :) (de rest van de foto's van de dag kunnen jullie hier terugvinden)

6 comments:

Anonymous said...

De tweede foto!

Anonymous said...

tuurlijk, de tweede :-)

Anonymous said...

yep,Christophe zijn gezicht op die foto is onbetaalbaar :-)

Anonymous said...

TWEEEEEDDDDEEEEEEE FOOOOOOTTTTTOOOOOOOOOOOO!!!!!

Anonymous said...

ok, ik doe eventjes Christophe's werk, maar dit is hilarisch!!
http://www.youtube.com/watch?v=JV_IphAIGPg

Anonymous said...

Oeps, ik vind de eerste romantischer... die schattige blik vanop afstand... die 2de lijkt mij teveel op een zatte gentse-feesten-foto....