Tuesday, September 2, 2008

Daar gaat ons Maité

Morgen vertrekt Maité - die ik leerde kennen tijdens de BTC-cursus ondertussen al meer dan twee jaar geleden - richting Honduras. Gewoon even een blogbijdrage om dus te melden dat we haar hier ongelooflijk hard gaan missen...en dat de plannen voor een reis richting Honduras, al dan niet in combinatie met Mexico en Guatemala, echt wel vast in mijn hoofd zitten. :)

Vorige week had Isabelle - vriendin van Maité - een verrassingsfeestje georganiseerd. Heel erg spannend allemaal in de voorbereiding, maar nog meer de dag zelf. :) Maar het plan lukte helemaal en Maité was duidelijk superverrast en -blij om ons allemaal in de inkomhal te zien staan. Wat volgde was heel veel kletsen, aangevuld met de nodige drank uiteraard. Foto's kunnen opnieuw op facebook bezichtigd worden, via deze link.

Mensen verrassen...en dat allemaal al in een week waar ik een beetje op mijn plooi moest komen van de Bolivië-reis en het ondertussen ook druk had. Want vorige week had ik ook nog afgesproken met de zusjes om eindelijk nog eens te gaan eten, op zaterdag was er de jaarlijkse BBQ van sp.a-Eeklo en op zondag een BBQ met de vriendjes... *zucht* Een mens zou zowaar opnieuw op vakantie willen. :)

4 comments:

Anonymous said...

Hey

Zeker doen! wij hebben de vier landen reis gedaan (Mexico, Guatemala, Honduras, Belize) Echt de moeite!
Zeker Guatemala.. prachtig!
Veel reisplezier

S.

Anonymous said...

Hé ja, ik heb altijd al Belize willen zien. Doen we de vier landen? :-)

Christophe Ramont said...

Sofie, hebben jullie reisverhalen natuurlijk kunnen volgen op de blog!! Vandaar dat het idee ook gekomen was hé ;)

Kimja, Belize doen we dan ineens ook maar...alhoewel, hoeveel weken gaan we dan weg zijn? :)

Maïté aka Maya said...

Ik ga jullie ook hard missen, schatje! En ik verwacht jullie snoetjes hier te zien. Spaar maar al voor liters zonnecrème ;-) enneuh ... plan maar een paar weken - anders kunt ge hier niet veel komen doen!
Smile,
Maite