Thursday, September 11, 2008

Verloren

Verzuipen is gelukkig geen jaarlijkse traditie, verloren lopen echter wel. Eergisteren was het zover...te veel kleine straatjes en de dames waren volledig de kluts kwijt. :)

Gelukkig ben ik er dan nog om hen de weg te wijzen maar van deze keer waren ze met vijf overtuigd dat we rechts af moesten. Wie ben ik dan om hen tegen te spreken? Na 100m in de verkeerde richting lopen vroeg ik het toch even bij de lokale bakker waar het strand was...tiens, toch de andere kant op? Ik lachen en iedereen weer de andere kant op...ik heb ze overigens nog nooit zo blij gezien toen ze de zee terug zagen (en bijgevolg niet meer verloren waren).

Binnenkort overigens op deze blog een fotowedstrijd "mooiste Christophe-foto". :) Gisteren fotoshoot op hotel...wat oorspronkelijk begon als een leuke foto van de mama en mezelve werd al gauw een fotosessie. Wel mooie foto's die ik uiteraard zondag meteen online smijt (nu geen mogelijkheid om foto's te downloaden). :) Doet er mij overigens aan denken dat mijn collega Ilse onlangs ook een fotoshoot deed...die foto's nog niet gezien dus Ilse, maandag te tonen! ;)

Vandaag markt in Rethymno...dat wordt een dagje shoppen met de dames :)

3 comments:

Tineke said...

en ik kan je zeggen dat ik ook behooooooooooorlijk veel leuke foto's hb (had je nu écht gedacht dat ik daar niet zou op reageren of was het de bedoeling nou net?)
:-D

Koen said...

KADOOOOOOOTJES!!!!!!!!

Christophe Ramont said...

Tine, daar had ik nu echt eens niet aan gedacht :) nu ja, je weet wanneer je die foto van mij mag publiceren... ;)

Kadooooootjes?! Voor mij bedoel je? Uiteraard :)))