Wednesday, September 24, 2008

Trouwfoto's

Het zijn ondertussen al vijgen na Pasen...Christof en Sabine zijn al bijna de volle twee maand getrouwd. Maar toch voel ik mij nog enigszins verplicht - wegens beloofd en omdat ik nu eenmaal een goede getuige ben - enkele foto's van toen te publiceren.

Rijst voor het bruidspaar bij het buitenkomen van de St-Vincentiuskerk (die jammer genoeg nog in de steigers stond :) - merk ook op dat ik weer met vanalles mag sleuren in functie van het bruidspaar, dat is nadat ik ook al halve ceremoniemeester moest spelen :))
Met Pieter en Steven, de broers van Christof, op de receptie...hm, valt het op dat we net de hapjes aan het binnenspelen zijn?
De speech

De openingsdans Het stralende bruidspaar! Met de vriendjes...dicht gepositioneerd bij de dansvloer :)

1 comment:

Anonymous said...

aha, eindelijk een glimp van het kostuum