Thursday, April 5, 2007

Voorzitter

Oh ja, afgelopen dinsdag had ik mijn eerste vergadering als voorzitter van sp.a-eeklo! De algemene vergadering had mij iets meer dan een week daarvoor verkozen en dus mocht ik de vergadering leiden...of was het lijden?
Enfin, ik moet er nog een beetje inkomen maar vond dat het al goed ging. Het is en blijft moeilijk om een evenwicht te vinden waar iedereen tevreden kan mee zijn. Maar we blijven er aan werken.

Op de foto (slechte kwaliteit...vrees dat die de kranten niet zal halen :)) zie je ook nog Marianne De Baets naast mij (ondervoorzitster), Christiaan De Wulf links achteraan (secretaris) en Freddy De Puydt (penningmeester en tevens schepen van Financiën...heeft een financiële aanleg blijkbaar ;)). Ziedaar, het dagelijks bestuur voor de partij in Eeklo de komende twee jaar!

No comments: