Sunday, April 8, 2007

Love Lufthansa

De vlucht is geweldig goed verlopen...love Lufthansa! En ik heb zelfs de weg gevonden in de luchthaven van Frankfurt, als dat geen klein mirakel is.

Waarom de vlucht zo geweldig was, daar ben ik eigenlijk nog altijd niet goed uit. Maar ik denk dat de zetels standaard iets meer naar achter staan dan bij andere vliegtuigmaatschappijen. :) Het maakt een groot verschil. :)
Bon, ben dus goed aangekomen. Nathalie is mij komen afhalen aan de luchthaven, als dat niet lief is! En toen zijn we met het busje door heel Jeruzalem gereden...twee keer (omdat stomme toeristen voor ons verkeerde informatie gegeven hadden - tot grote frustratie van onze chauffeur). Dat hebben we dus ook allemaal al gezien.

Tot slot: het is hier zalig goed weer. Alleen wat veel wind dus de kans bestaat dat ik met een verkoudheid naar huis kom. Een planning voor de komende week is er nog niet echt opgemaakt (Nathalie is echt een hele slechte gids) maar daar maken we binnenkort werk van. En heb ook al veel geslapen (dat is om de mama gerust te stellen)... Perfecte start van een weekje vakantie dus in een heel gezellige (Westers aandoende) stad! En nu gaan we nog naar de Oude Stad gaan zien...

Nog een klein detail: de enige lelijke mannen die hier rondlopen zijn de toeristen.

No comments: