Sunday, April 1, 2007

Britney

Een tijdje geleden had ons Britney het niet zo gemakkelijk... Postnatale depressie? Wie weet... Desalniettemin waren Nathalie en ik er van overtuigd dat we onze steun moesten uitspreken voor ons gevallen idool (ahum ahum). Op verzoek van Nathalie publiceer ik dan ook graag volgende tekst (eigenlijk zijn het de gevoelens die Li in Jeruzalem heeft, ze mist mij zo erg! Britney is alleen maar een dekmantel om mij deze tekst door te sturen :) - geen nood, volgende week ben ik daar, Li!):
(update: ondertussen gaat het beter met ons Britney!)

Notice me, take my hand
Why are we strangers when
Our love is strong
Why carry on without me
Everytime I try to fly, I fall
Without my wings, I feel so small
I guess I need you, baby
And everytime I see you in my dreams
I see your face, it's haunting me
I guess I need you, baby
I make believe that you are here
It's the only way I see clear
What have I done
You seem to move uneasy
And everytime I try to fly, I fall
Without my wings, I feel so small
I guess I need you, baby
And everytime I see you in my dreams
I see your face, you're haunting me
I guess I need you, baby
I may have made it rain
Please forgive me
My weakness caused you pain
And this song's my sorry
At night I pray
That soon your face will fade away
And everytime I try to fly, I fall
Without my wings, I feel so small
I guess I need you, baby
And everytime I see you in my dreams
I see your face, you're haunting me
I guess I need you, baby

2 comments:

Anonymous said...

Ik hoop dat haar, in tegenstelling tot die van sinead o'connor, zelfmoordpoging lukt (ik heb het over die Britney eh).

Christophe Ramont said...

Kom kom, zelfmoordpogingen zouden nooit mogen plaatsvinden...laat staan dat ik zou vinden dat ze moeten lukken. Maja, ik ben dan ook veel te lief eigenlijk hé...