Thursday, April 12, 2007

Tel Aviv

De plannen van vandaag: Tel Aviv bezoeken. Maar op het laatste moment toch besloten om nog wat in Jeruzalem rond te hangen want het is hier verdomd gezellig en leuk. Dat buiten de koude wind gerekend maar daar ben ik ondertussen al aan gewend.

Bovendien gaan we vanavond uit in Tel Aviv, er moet daar één of andere grote fuif zijn dus die kunnen we niet laten liggen.
Het plan om de Dode Zee te bezoeken is nog steeds niet tot waarheid gekomen, misschien morgen nog? Maar als ik fuif hoor en dan de dag erachter busrit van een uur, dan lijkt me dat toch geen goed idee...dat zien we morgen wel dan weer.

En dan zit het er alweer op! De week is dan wel helemaal voorbij gevlogen maar ik heb toch heel veel plezier beleefd. Bedenking wel: eigenlijk kwam ik meer op bezoek bij Nathalie dan dat ik Jeruzalem bezocht heb. Mensen, verwacht dus niet al te veel prachtige foto's van alle bezienswaardigheden hier...

Zaterdag terug in het land, zondag hopelijk een soort van fotoverslag van mijn tripje naar Jeruzalem! :)

No comments: