Tuesday, April 17, 2007

Tapas

Dankzij Tom ben ik te weten gekomen dat ik opgenomen ben in het selecte lijstje van Tapas dat wou meegeven welk jong sp.a-volk een blog heeft. Fijn, maar toch een beetje helemaal onverdiend vrees ik, ben nog maar drie maand aan het bloggen en zo politiek is mijn blog (hoop ik toch) ook weer niet... Helaas, als ik naar de anderen kijk merk ik dat het niet veel beter is.

De blog van Tom, die vind ik dan wel weer geweldig. :) Waarom die zijn blog eigenlijk nooit www.tomblogman.be genoemd heeft...vreemd...

4 comments:

Unknown said...

Ooooooh, spreek voor uzelf he ;-)
Nee, inderdaad, geen idee waarop de selectie is gebaseerd, want ik was zelf ook verrast erin voor te komen. Zelf wel al een drietal jaar aan 't bloggen en regelmatige updates, maar niet altijd de meest politieke teksten. Al vind ik niet dat je kan veralgemenen. Een aantal (ik spreek niet over mezelf, want wie kan zichzelf beoordelen) vind ik wel in de lijst passen hoor!

Anonymous said...

Die suggestie van 'blogman' staat ergens in de comments, maar ik kan ze niet onmiddellijk terug vinden ;-)

En zoveel lof, ik begin er helemaal van te blozen :-p

Christophe Ramont said...

Allez Evelien, er zijn een heel pak betere blogs toch? Enfin, meningen mogen verdeeld zijn uiteraard...
Belangrijkste: Tom is aan het blozen. :)) Lang leve de blogman. :)

Anonymous said...

Zo met mijn gevoelens spelen ... ;-)