Sunday, April 29, 2007

Senne en konijnen

Senne is heel braaf. Senne Torck is de kleine van Ilse en Mike die ik ken via animo en deze namiddag was het babyborrel. En daarbij kon de conclusie dus gemaakt worden dat Senne braaf is: slapen en eten is de voornaamste bezigheid. Zelfs wenen komt er niet bij kijken, ook niet toen Bram vrij onhandig te werk ging ("hoofdje ondersteunen, Bram, hoofdje ondersteunen!!!" - de jonge moeder kreeg bijna een hartaanval)...

Ondertussen probeer ik mijn taak als babysitter nog goed te volbrengen. Sofie en Karel zijn voor een familieweekend naar Center Parcs, ik ben degene die ondertussen op de konijnen probeert te letten. Evident is dat allemaal niet... Bij een vorige editie mocht ik op de goudvissen passen en toen viel er plots één dood. Konijnen leven nog, dat vind ik al een hele prestatie. Op de foto links zie je Freaky: heel bang konijn dat de angst ondertussen overgezet heeft op agressie, eten geven wordt op die manier eerder een avontuur dan een alledaagse taak. Pluisje, foto rechts, is minder mensenvreemd en heeft het hier helemaal naar haar zin. Volhouden konijntjes! Baasjes zijn bijna weer thuis!

No comments: