Monday, April 9, 2007

Olijfberg

Man man, vandaag weer een halve dag in mijn bed gelegen...zalig!!! Na de middag van het appartement van Nathalie vertrokken richting Olijfberg en een geweldig leuke wandeling gemaakt. Maar wel ver...dus nu alweer moe. :)

Opgeven doen we echter nog niet want vanavond gaan we uit, naar stamcafé/stamdisco van Nathalie, wordt dus weer leuk. Ondertussen is de planning ook wat in zijn plooien aan het vallen. Morgen bezoek ik voor het werk waarschijnlijk Ramallah, woensdag richting Dode Zee om het ons lui gat te liggen, donderdag Tel Aviv voor net dezelfde reden, en vrijdag nog wat rondhangen in Jeruzalem...en zaterdag moet ik alweer terug. Gelukkig is dat op dit moment nog heel ver af!

That's all folks! Nu vlug nog wat rusten zodat we op café kunnen!

2 comments:

Anonymous said...

Dag Christophe,
ook ik lig al een halve dag in mijn bed. Ook verlof, maar dan ziekteverlof... en wat doet een mens dan? een beetje surfen en blogjes lezen enzo ;-)
Zo te zien heb je het ginder wel naar je zin, geniet nog van je vakantie daar!
Maar wat ik je wil vragen: wij werden hier overspoeld met berichten dat Jeruzalem overspoeld werd door toeristen ter gelegenheid van het Paasfeest. Niks van te merken ter plaatse? Of heb je echt enkel oog voor de local boys ;-)?

Christophe Ramont said...

Inderdaad, Jeruzalem is helemaal overspoeld! Vandaar dat ik enkel nog slaapplaats had in een guesthouse die zowat een half uur te voet van het centrum ligt... Bon, ondertussen is het al wat beter, de meeste zijn al weer vertrokken.
En wat die local boys betreft: just amazing! En nog merkwaardiger: ik zou eigenlijk geen slaapplaats moeten hebben want je kan hier zo bij iedereen terecht. En neen, perverts, zo bedoel ik het niet...anders dan in het Westen is het hier heel gewoon van bij vrienden en zelfs maar vage kennissen te blijven slapen. Je krijgt hier direct slaapplaats aangeboden. Jaja, het zijn hier echte lieverds...

Kim, hopelijk ben je snel weer beter!! Maar met zonnetje dat daar schijnt in België kan dat geen probleem zijn...