Thursday, August 7, 2008

Miami is hot en cool

Miami is HOT! En daarmee heb ik het niet alleen over het weer. :) Maar dan toch voornamelijk...het moet hier vandaag tussen de 35 en 40 graden geweest zijn, ongelooflijk niet te schatten warm! En dan over dat ander 'hot': Miami loopt vol met mooie mensen. Maar echt, ik vraag me af in welk strafkamp ze de lelijke mensen hier steken. Dat ik vandaag te horen kreeg dat ik niet van Miami kan zijn omdat ik - en ik citeer - "too regular" ben, ik kon het alleen maar begrijpen. :) Voor het eerst lijkt een TV-serie de waarheid geen geweld aan te doen: al die mooie mensen in "CSI:Miami"? Dat is gewoon de waarheid!

Maar Miami is vooral ook COOL. Zo cool als het introfilmpje van bovenvernoemde TV-serie, maar dan nog beter. En dan ben ik nog niet eens downtown geweest, enkel op Miami Beach en de regio daarrond. De taxichauffeur moest heel hard lachen toen ik vroeg of er vandaag geen opnames waren van CSI...zou ook heel hard lachen als ze mij in Gent zouden vragen naar de opnames van "Flikken". Maar ik kon het maar proberen. ;)

Jullie merken het al, er zijn ergere plaatsen om terecht te komen zonder dat je het wil. Heb vandaag dan ook genoten van lekker lang uitslapen (in een echt bed! Dat was ook al een tijdje geleden :)), een uitgebreid en zeer lekker ontbijt op de kamer (stuur de rekening maar naar American Airlines), een wandeling in de shoppingstraat van Miami Beach (geweldige winkels), shoppen voor een strand-outfit (ah ja, geen zwembroek bij natuurlijk) en zwemmen in de Atlantische Oceaan! En vooral ook eten en terrasjes doen...

Binnen een goede drie uur vertrekt mijn vliegtuig en dan sta ik zes uur later EINDELIJK in La Paz...om dan pakweg twee uur later EINDELIJK Tineke terug te vinden. Nieuws over de bagage: die zou al in La Paz staan volgens de mensen van American Airlines hier in Miami. Dat ze helemaal niet veel inspanning moesten doen om dat te weten te komen verontrust me enigszins, we zullen dus nog wel zien...

Bericht aan de mama: wou deze middag (avond voor jullie) bellen vanop mijn kamer maar dat lukte niet...en beneden bellen lukte ook niet omdat ik mijn mastercard niet bij heb (cash betalen begrijpen ze blijkbaar niet in dit hotel). Sorry dus! Maar geen nood, alles in orde hier en ik ben al heel bruin... :) Wat een onverwachte bij-effecten allemaal...

Hopelijk is dit een van de laatste berichtjes...als jullie niets meer lezen dan loopt alles zoals gepland en heb ik Tineke teruggevonden en zijn we onderweg in Bolivia...al zal ik af en toe nog wel eens iets posten.
Vergeet ook niet te stemmen op de fotowedstrijd "Mooiste zonsondergang III"!!

1 comment:

Anonymous said...

Lieve schat, blij dat je toch van Miami hebt kunnen genieten,. ik heb zo ook in april genoten van een verplicht dagje Rome toen ik eigenlijk onderweg was naar Accra... keep up the spirit !

En ja, ik ben jaloers !

Hele dikke knuffel !

Stemmen zal ik maar in de comments bij de foto's zelf doen zeker ?

Bisous !