Sunday, August 31, 2008

Will en Grace

Will is ondertussen terug en went al een beetje aan de westerse mentaliteit, Grace is nog steeds lustig op stap door Latijns-Amerika en zit nu in Argentinië. Tineke en ik hebben vaak gelachen dat we wat weg hadden van Will en Grace, zo met onze avonturen in Bolivië. We hebben heel veel plezier gehad, hebben vaak heel verwonderd gestaan :) en hebben een trip gemaakt die we ons nog lang zullen herinneren. Dank je wel Tineke om mij zo op sleeptouw te nemen!! Het was en is nog steeds de max!!

Hieronder de foto's die we van onszelf namen doorheen de trip...je ziet mijn baard zo groeien. ;)

Eerste foto samen - dag 1 in La Paz Maanvallei
Helemaal klaar om in de mijn van Potosí af te dalen
Salar de Uyuni
Laguna Verde (valt het op dat het daar koud was?)

Er was veel vraag naar de foto van de bebaarde Christophe, er werd vanuit Bolivië zelfs een rondvraag georganiseerd en belofte maakt schuld...dus bij deze de laatste foto die van mij - samen met de mama - getrokken werd mét baard. Enjoy... :)

4 comments:

Tineke said...

goed om nog eens over te doen dan? :-D

Unknown said...

Die baard, niet de langste versie, staat u super goed stofje

Christophe Ramont said...

Natuurlijk om nog eens over te doen! We trekken volgend jaar toch van Mexico naar Honduras om Maité te gaan bezoeken?! Die vond dat alvast een geweldig idee!
We moeten er alleen Lieve en Kimja bij nemen van deze keer... :( (grapje hé schatten! :))

Anonymous said...

we moeten u eerder bijnemen... :-p Da baardje stond u echt wel niet mis!