Saturday, January 12, 2008

Iedereen weg/wilde plannen

Met bijna iedereen die het land verlaten heeft - Kim en C in Rome, Wouter, Mare en Magteld ergens in de VS aan het cruisen - begint een mens toch al eens over de eigen vakantieplanning na te denken.

Veel plannen, maar zo echt iets concreet is er nog niet uit de bus gekomen. Ja, voor het werk moet ik begin februari naar Zuid-Afrika en ja dat is fijn, maar echt vakantie is dat niet. Wat wel al zeker is: van 6 tot 13 september gaat het richting Kreta voor een weekje strandvakantie met de mama en haar bende vriendinnen. Een jaarlijkse uitstap en wat mij betreft mijn jaarlijkse goede daad: zonder mij zouden die lieverds echt helemaal verloren lopen, gegarandeerd! :)

Bon, een mens mag dus eigenlijk al niet klagen maar als het op reizen aankomt ben ik moeilijk te bevredigen. Dus zijn de plannen - mede onder invloed van de vele "vroegboekkortingen!!" in mijn mailbox - langzaam aan het rijpen in mijn hoofd. Met Pasen toch weer richting Jeruzalem naar Nathalie? Was fun vorig jaar maar misschien toch een andere bestemming kiezen... Deze zomer gaan de vriendjes richting Frankrijk cf Toscanereis in juli vorig jaar maar ik zou dan weer degene zijn die het beperkt tot een weekje want het is dan op het werk een vrij belangrijke/drukke periode... Een andere zeer goede piste in mijn hoofd is naar de VS trekken als de presidentsverkiezingen daar gehouden worden, dat is 4 november. Mij om het even wie de kandidaten zullen zijn en wie het zal winnen, maar het moet toch leuk zijn om dat mee te maken. En met de goedkope dollar is New York wel altijd aan te raden...

Dan blijven er nog altijd de supertrips richting Chili en Siberië over en een massa city-trips die ik wel zou willen doen. En wat te zeggen van die zeven wereldwonderen die ik nog moet zien? En voor die wereldreis zal ik geen tijd hebben zeker? *zucht* Toch eens knopen doorhakken deze maand... Kandidaten en nog betere suggesties zijn altijd welkom in de comments!

5 comments:

Anonymous said...

Ik ben kandidaat voor Siberië, maar dan wel met de Transsiberië-express en liefst naar Peking ipv naar Vladivostok, kwestie van nog een beetje van de Olympische Spelen mee te pikken ;-).

Anonymous said...

Waarom zo ver reizen en zoveel betalen? Als je nu eens een weekje mee komt helpen werken in onze tuin, dan creëer je misschien het 8e wereldwonder... Bovendien zouden kost en in-tuin-zit gratis voor je zijn :-)

Maar als het echt niet anders kan, ga ik met veel plezier mee naar NY in november: lijkt me geweldig plan!

Christophe Ramont said...

Who the fuck is anonymous? And why do you think I would like working in a garden? :)

Maar laat mij vooral het goede nieuws onthouden: heb hier al kandidaten voor Siberië en NY! :)

Aertsparadijs said...

zomersolden in Parijs natuurlijk :-)

Christophe Ramont said...

De zomersolden in Parijs zijn een verworven recht...daar is gewoon geen discussie over :)