Tuesday, January 22, 2008

Interview

Woehoe, gisteren voor het alomgeprezen magazine "Lokaal" - hét magazine voor de lokale besturen en van mijn werkgever :) - een interview mogen afnemen van Patrick Develtere. Patrick wie?

Jaja, geen kat die die kent en ik maak me opnieuw - wegens sterk te vergelijken met die vergadering met Ricardo Petrella - schuldig aan 'bokaalvisie'...maar voor mij was het toch een fijn moment! Patrick Develtere is nu algemeen directeur van het HIVA, en toen ie een tijd geleden verantwoordelijk was voor de cel ontwikkelingssamenwerking kwam ie met een 'spraakmakend' onderzoek naar buiten. Daar mocht ik nu even dieper op ingaan...

Was een tof interview, mooi genuanceerd...maar wel heel duidelijk dat ie goed wist wie het doelpubliek van Lokaal was. :) En stroop smeren lukt altijd bij mij dus daar ging mijn kritisch inzicht. :) Nu alleen nog verwerkt krijgen...

No comments: