Monday, December 17, 2007

Weekend relax

Ja, alweer een weekendje er op uit. Lang geleden gepland wegens een promotie én wegens uitnodiging, dit weekend was het zo ver: met de vriendjes gewoon even naar Center Parcs. Dat betekent eigenlijk niet meer dan in de zetel hangen, kletsen, ietske drinken,... Allez, voor mij toch, ik krijg altijd het verwijt dat ik niets doe. :)

Leuk was wel dat de honden van Fre en John, met name Fester en Delilah, er bij waren. Wat aanleiding geeft natuurlijk tot lange namiddagwandelingen! Altijd leuk! Vooral met het zalig koud - maar bovenal droog! - weekend dat we achter de rug hebben.

Vandaag helemaal terug in de realiteit: van Lommel (Center Parcs Vossemeren - voelde mij daar direct thuis aangezien ik in de Voskenslaan woon ;)) rechtsreeks naar teamvergadering in Brussel. Hm...was toch even wennen maar verbazend hoe snel je weer meedraait in de mallemolen van de realiteit.

1 comment:

Anonymous said...

Is John toevallig bloemist?