Friday, December 14, 2007

Prijsuitreiking wedstrijd 'Mooiste waterfoto'

De strijd was bijzonder hevig, dat kon je hier al lezen. Maar er moest nu eenmaal een winnaar zijn en dat werd Krian. Het was tante Nathalie die de foto van Krian doorstuurde, dus zij mocht ook officieel de prijs in ontvangst nemen afgelopen dinsdag. Het moest allemaal een beetje snel gaan omdat we die avond ook een hapje gingen eten (met zus Veronique), dus niet echt duidelijk fotomateriaal. Maar de winnaar was alvast gelukkig met de prijzen!

Zaten in het pakket van deze keer:
* 2 placemats - oranje - met olifanten en mensjes op
* 2 maskers - om bv aan de muur te hangen (zie foto)
* 2 staande beeldjes met kraaltjes om de heupen - eentje wou al niet blijven staan maar dat kan nog gerepareerd worden :)
* een fles Amarula - lijkt op Bailey's en is immens lekker - zat bovendien in een leuk tijgervelletje verpakt (hoe meer Afrikaans kan je het maken?)
* een echte Afrikaanse ketting - klein van omvang, maar groot van gedacht :)
* een echte Afrikaanse schaal

De fles Amarula haalde bijna Belgische bodem niet wegens een plan van confiscatie in London Gatwick...maar dat was buiten mij gerekend natuurlijk! Uiteindelijk mocht ik na veel zagen - "leg het mij eens uit meneer, ik mag tax free kopen in Europese landen en hier passeren maar niet in Afrikaanse landen? Wat is daar de bedoeling van?" - toch door mét fles.

De verdere avond werd hoogchristelijk ingevuld door een avondmaal in 't Oud Clooster. Zoals je kan lezen op de link is de saus bij de brochette gewoon zalig! En dat was het gezelschap, maar dat hoef ik eigenlijk niet meer te zeggen, ook. Geen filmpjes van deze keer, ook al zijn die er wel, maar ik ga er van uit dat jullie ook zo wel geloven dat het weer dikke vette leute was. :)

De volgende fotowedstrijd is iets voor januari 2008, suggesties over de thematiek zijn alvast welkom in de comments!

4 comments:

Anonymous said...

de schoonste t*tn?

Kimja said...

Dieren
Vervoersmiddelen
Dag/nacht
Portretten
Eten
Komische situaties
...
nog genoeg!
mooie prijzenpot :-)
congratz

Christophe Ramont said...

Neen Mus, we doen geen wedstrijd "tetten"...

Kimja, bedankt voor de suggesties, ik heb zo'n flauw vermoeden dat ik er daar een zal uit kiezen (gewoon wegens zelf inspiratieloos natuurlijk)! Doe je dan weer mee? ;)

Manu said...

ik had dat wel anoniem getypt he!