Friday, August 10, 2007

Parijs

Dit weekend ga ik er even op uit, een kleine uitstap naar Parijs! Kijk er al helemaal naar uit. Cédric, Kim, Stijn en zijn nieuw lief hangen daar nu al rond en daar heb ik dan ook mee afgesproken. Morgenochtend zal ik op een terrasje al een koffie en een croissant knabbelen...dan richting hotel en in de namiddag Paris Plage.
En uiteraard bezoek ik ook nog het Atomium...sorry, de Eiffeltoren. :)

Ondertussen zijn Sofie en Karel ook op vakantie en zijn de konijntjes weer bij hun suikernonkel. Net zoals vorige keer zal ik heel hard mijn best doen om de konijntjes in leven te houden. Dit weekend geeft dit al een eerste probleem natuurlijk...gelukkig komt de mama eten en drinken voorzien op zondagmorgen. Oef...

Uitsmijter van de week: verwarde poes...neen perverten, ik heb het over een kat!

No comments: