Sunday, August 12, 2007

Mega Mindy

Mijn volledig weekend stond in teken van Mega Mindy...how low can you go?! Het begon allemaal op vrijdagavond toen ik nog een hap ging eten met Charlotte, Mare en Magteld en ik het deuntje van "Mega Mindy" maar niet uit mijn hoofd kreeg. Discussie overigens over de toon die aangehouden moet worden...Lot, Magteld, er zijn blijkbaar twee liedjes (zie link)!

Gelukkig kon ik Mindy even uit mijn hoofd zetten door de trip richting Parijs. Niet zo'n prachtig weer als hier in België maar wel heel warm. Het was vrij lang geleden dat ik Kim en Cedric gezien had, beetje stom dat je dan moet afspreken in Parijs natuurlijk. ;) Maar het was dus een heel blij weerzien. Zij waren daar op stap met Stijn en Bard, en ik ben mooi aangesloten. :)
Zaterdag oa Musée Rodin bezocht en de volledige Champs Elysées afgedwarreld, lekker gaan eten nadien en vooral heel veel terrasjes gedaan waarbij het een kunst was om zo languit mogelijk te gaan liggen. Cocktails gedronken in Le Marais met illustere namen als 'Lévitation' - deed z'n naam alle eer aan overigens - en 'Maïti', moeten lopen om de laatste metro richting hotel nog te kunnen nemen. Zondag moeten bekomen en dat werd vakkundig gedaan op Paris Plage, een beetje hetzelfde concept als Brussel Bad (dat vandaag zijn laatste dag kende) maar dan grootser, leuker en gezelliger. Parijs is en blijft zalig...ik kan er nooit genoeg van krijgen.

En met Parijskenners als Kim en Cedric is het dubbel zo leuk natuurlijk om daar op stap te zijn. Zo heb ik de charme van het 11e arrondissement leren kennen toen we gingen eten in Rue Oberkampf - wees gerust, klinkt Duitser dan het is. ;) En weet ik hoe ik 'Place des Vosges' correct moet uitspreken ("het is niet Vogue maar Voche"). :) Nog een ontdekking: het restaurant met prachtig uitzicht bovenop de Galeries Lafayette, daar ben ik gisterenmorgen gaan ontbijten...

Mindy was echter niet helemaal weg...om onduidelijke redenen werd Kim in de loop van zaterdagavond plots omgedoopt tot Mega Mindy. En helemaal erg werd het toen we "Mega Winny" begonnen zingen (nav Winnie the Pooh in een etalage)... We hebben toch veel gelachen, dat telt. :)
vlnr: Kim, Cedric, Stijn en Bard (even uitrusten voor het Grand Palais)
Kim in de tuin van Musée Rodin voor "de denker" (op de achtergrond Dome des Invalides)
Het was overigens de bedoeling dat Kim ook zou staan denken op deze foto... :s Dat is toch een beetje mislukt... :)

Cedric op Paris Plage aan de Bibliotheque Nationale de France François Mitterand (een tweede Paris Plage is in het centrum en daar hebben we ook languit gelegen uiteraard)

3 comments:

Anonymous said...

ik ken het mega mindy gevoel! Jarno zingt ook steeds mee als hij het hoort, maar halstarrig blijft hij aan zijn eigen versie vasthouden:
"ik ben megaWENDY" ;o)

Unknown said...

Aiaiai, Jarno en zijn meisjesgevoel ;-)

Christophe Ramont said...

als je heel veel naar het liedje luistert (en ik beken) dan lijkt het toch soms alsof ze megaWENDY zingt hoor... :)