Friday, August 24, 2007

Pluisje en de veearts

Deze namiddag kreeg ik een bericht van Fie: "Met Pluisje naar veearts geweest: eet niet en beweegt nauwelijks. Blijkt heimwee te hebben en nonkel Stof te missen! Help, wanneer kom je nog eens op bezoek?".

Dacht eerst dat het een grapje was maar toen ik belde bleek het nog waar te zijn ook! Allez, Karel is met Pluisje naar de veearts geweest omdat het echt niet wou eten en gewoon bleef stil zitten. Of dat van de heimwee waar is, daar ben ik nog niet goed uit. Maar het zou natuurlijk wel héél goed kunnen zijn. Had al helemaal hartzeer...


Vooraleer dit slecht nieuws op mij losgelaten werd (Pluisje, love you!), ging ik met de collega's eten. Eénmaal in het jaar mogen we op kosten van het werk er even op uit...en wij kozen deze namiddag voor een terrasje in de zon. :) Was heel fijn en natuurlijk oh zo broodnodig voor de teambuilding. :)

No comments: