Wednesday, January 17, 2007

Zusjes

Neen, mijn ouders hebben niet plots besloten om nog voor kinderen te gaan. Gelukkig...zou mijn "verwend-nest-positie" moeilijk kunnen afstaan. De 'zusjes' waar ik het hier over heb zijn eigenlijk de dochters van de nicht van mijn moeder. Het valt dus te begrijpen dat aangezien we eigenlijk het juiste woord niet kennen om dit soort familie aan te duiden én aangezien we eigenlijk zo close zijn als broers en zussen (ja hoor, met sexverhalen en al! :) En neen, die plaats ik niet op het net), we het gewoon over "broere" en "zusjes" hebben.

Iedere maand gaan we eens eten om bij te kletsen. Dinsdag was het opnieuw zover. Mijn beurt om het restaurant uit te kiezen, het werd Faim de toi. Zalig lekker gegeten, knappe obers en uiteraard weer de boel op stelten gezet waardoor we daar ook al geen tweede keer kunnen gaan.
Ik moest beloven dat er een blogstukje over hen zou gaan...en bij deze. Nathalie, Veronique, jullie zijn geweldige zusjes! :) Nu is het aan jullie om te reageren zoals beloofd.

(Op de foto: Veronique links, Nathalie rechts, en ja, dat is drank op de tafel en het was niet de eerste van de avond)

4 comments:

Anonymous said...

Sigaretten op tafel in een restaurant? Foei Christophe ;-)

Anonymous said...

Je hebt idd je belofte gehouden, broertje, we hebben ons blog stukje! Yipie!
Foto valt trouwens nogal mee, al moet ik ht zelf zeggen, zeker na zoveel drank (en cigaretten), had slechter verwacht ;o)
By the way: Tom, dat was niet in ht restaurant die cigaretten, maar daarna op café in den Casa Rosa :-)
Ben al bij dat de seksverhalen niet zijn neergeschreven, amai, die houden we privé hé, broere.
Christophe, je bent ook een geweldige broer!!!!!!

Anonymous said...

Misschien gooi ik die sexverhalen onder stevige druk van de publieke opinie én als ik eens niets te schrijven heb nog wel op de blog ;)

Anonymous said...

Jaaaah! sexverhalen! nu!