Monday, February 19, 2007

Ze zijn weg!

'Ze', dat zijn de wijsheidstanden. Vandaag was T-dag: tandendag.

Deze morgen om 09u00 mocht ik mij aanmelden en het ging allemaal heel erg vlot. Tegen 10u30 lag ik al klaar in het operatiekwartier. De rit naar daar vond ik overigens freaky, net als in de betere Hollywoodfilm waarbij je de lichten zo boven je hoofd ziet voorbij gaan...
Vond de verdoving super: hoe snel dat zoiets werkt zeg! En dan het wakker worden, viel ook wel mee (eigenlijk al wakker om 11u45 maar lekker blijven slapen tot zeker een uur later :)).

Op de kamer lag ik met aan andere jonge gast die in totaal zes tanden moest laten trekken...die was nog hevig aan het bloeden. Ik niet...gelukkig maar. En nu ben ik thuis, klaar om pap, pudding en yoghurt te eten!

Tot slot wens ik te melden dat het personeel van AZ Alma (nieuwe naam voor het Heilig Hart Ziekenhuis in Eeklo) supervriendelijk was! Het doet een mens op slag beter voelen!

2 comments:

Anonymous said...

soigneer u wa hé manneken! Veel beterschap en gastronomisch genot van uw 'papkes' ;-)

Anonymous said...

da's natuurlijk vlot verlopen omdat wij zo massaal kaarskes hebben gebrand :-)