Friday, February 9, 2007

Jeruzalem

Sinds vandaag is het allemaal rond: vlucht en hotel zijn geboekt. Van 7 tot 14 april zit ik in Jeruzalem...iedereen duimen dat de rust daar dan al wat teruggekeerd is.

Nathalie zit daar nu al enkele maanden en na tal van beloftes is het er toch van gekomen om een reisje richting Li-town te boeken. Had het beter wat vroeger gedaan, want nu zit ik midden in het hoogseizoen. Vliegen doen we met Lufthansa - met tussenstop in Frankfurt, hoop alleen dat ik daar al de weg niet verlies - en slapen doen we in het "Austrian Hospice of the Holy Family": een guesthouse vs cultuurcentrum. Nog zoiets dat ik hoop: dat ik niet verplicht word om daar de gebedsvieringen mee te volgen in de hospice van de heilige familie... Klinkt heel bedevaartsachtig allemaal.

Wat gaan we daar doen? De toerist uithangen, Jeruzalem leren kennen en natuurlijk op stap gaan met Li... Ik kijk er al ongelooflijk naar uit!

1 comment:

Miss Fabulous said...

Haha, de toerist uithangen om undercover te netwerken zeker! Aaangezien ik net drie weken voor jij komt ook de toerist ga uithangen zal ik alvast alle toffe plekjes kennen! Hoeveel vraagt een gids zo gemiddeld?? Ik hoop dat je het hier reuze naar je zin zal hebben en iedereen is al gewaarschuwd voor je komst, dus je kan maar beter in vorm zijn! Tot ziens! Getekend, Wet Li